Hummeli hummeli hum...

Sitter här och funderar på vad det ska vara för rubrik på detta inlägg, och HUMMELI HUMMELI HUM ploppar upp i huvudet. För er som inte gick på HRG så är detta så som vår stallchef Janne lät. Han mummlade istllet för att prata kan man säga, det va lite det som va charmen med våran Janne! En dag i tvåan satt vi ute och solade, såg att det faktiskt brinner i gräset vid hagarna. Och ropar till Janne en bit bort
"Janne det brinner där borta?"
"hummeli hummeli hum"
" JANNE?"
"hmmm, hum hum"
"JANNE SKA DET BRINNA?"
"Ja det va ju jag som tände på..."
Ibland saknar man Janne!

Har även en rolig historia om när han dissar Mimmis hund, men den sparar jag på!



Jaja... IAF! Har jobbat idag och stod i kassan 4½ timma. Fick som uppdrag att jobba på service tider... Man ska ligga under 60 sekunder för att vara godkänd, Jag hade ett snitt på 42... WOOOPA!

Sedan hem och byta kläder för att dissa pojkarna på jobbet som skulle leka krigare och pricka varandra med små färgade kulor i skogen, JAG MÅSTE JU RIDA MIN HÄST! Och fy va fin han är! mitt lilla hjärta <3 Galopperade på helt perfekt ute i skogen sådär som man bara kan älska!


Men nu är det sängen! 21:07 säger ni då... JAPP! Om jag inte ska döda någon imorgon när jag börjar jobba 07:00 och jobbar till 16:30 så måste jag sova! så NATTI NATT MY LOVERS

/JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0