Hur man än försöker.

Igår kom linnea hit en sväng och jag och pontus gjorde vårat bästa för att muntra upp henne. Hon sååååg glad ut, men när vi åkte och köpte kebab, Ville hon inte ha... OCH jag hade redan betalat den.... YOU SEE?

Så nu är vi alla jättejättesnälla mot linnea och låter henne få som hon vill de kommande dagarna, (vi behöver inte berätta för henne att jag har hittat en annan tävling som vi ska åka på om typ.. fyra veckor) och bara fjäskar för henne.

SÅKLART har allting sin gräns. Men ni förstår.

Frågade Linnea igår eftersom hon inte ska tävla på söndag om hon ville köra hästbussen, så att Fredrik slipper. självklart. TROR NI INTE DÅ ATT FREDRIK BLIR FÖRORÄTTAD? alltså.. gud.

Ska nu iväg för att jobba 8 till 20,  när jag kommer hem så blir det rida rida planka och packa inför imorgon.

BOOYAAH!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Alice

hahahah

2011-09-17 @ 22:01:21
URL: http://misantropiochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0