"I told the witch doctor i was in love with you"

Sitter här och inser att jag borde vara utanför dörren kvart i åtta. yeah. life sucks.

NÄ, men såhär ligger det till. Igår natt sov jag kasst. riktigt dåligt. Denna natten VAR VÄRRE.
Somnade någongång mellan kvart i tre, kvart över tre. Klockan ringde halv sju. Ja, nu ska ju inte jag förolämpa alla stackars läsare genom att inte tro att ni kan räkna ut det själv. Men, in case of. 3 1/2 timmes sömn. Nu. jobb. tolvtimmar. Äsch. Piece of cake. mmm... TÅRTA <3

Så jag får sitta här lite bitter med min youghurt och mitt kaffe. Och om någon så ens klagar eller andas åt mitt håll idag.

Rest My Case .


/Tarzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0