Ingen Succé Utan Ansträngning - Sophocles

Jag och mamma har letat på apotek, börjes och ridsport. Men icke då, inga gasbindor. Ska se om my boyfreind vill åka till ett annat apotek så att att jag kan hitta de där förbannande gasbindorna då.. Inte min dag idag. Men åkte iallafall till börjes och köpte bomull och flex lindor. Hittade också en oerhört söt rosa mössa från kingsland. Som jag dock inte köpte efter att jag och mamma satt i halsen då den tydligen kostade 500 kr. Ska önska mig det av Fredrik tror jag!
Hittade även dessa ridstövlarna som jag är lite sugen på. Ska fundera på det lite till, och leta runt, men dessa var faktiskt helt okej i längden, kunde dra åt dem dessutom så att det sitter bra runt vaden.
Hoppmodell, 1450 kr. Det är inte det enklaste att hitta ridstövlar vill jag lova, Letade runt och provade VARJE par ridstövlar de hade på svensk ridsport, och EN modell satt skapligt. Ungefär som de här paret. Och de var ju som sagt Mountain Horse Supreme High Rider som låg på dugliga priser 3,990 kr.
Så det var ju skönt att se att det faktiskt finns billigare alternativ.
Fick ett samtal från Pontus för en timma sen, ska hjälpa honom imorgon då Ceaczar ska få hoppa 120 på kungsbacka. Så då ska vi se om jag får en termosmugg med mig med varmt kaffe i. annars tror jag att skiter i det. yupp yupp. Funderar på att ställa mig imorgon precis när vi ska åka och sträcka lite på mig, och säga att, NÄ vet du vad? Jag har lite huvudvärk. Jag tror jag stannar hemma.

PAYBACK'S A BITCH.
Nu ska jag gå och tvätta första omgången kläder, har bokat tvättstugan hos Pontus. Inte direkt så att någon använder den förstår ni. Förutom dammråttorna.
/Tarzan

Kommentarer
Postat av: Alice

Men följ med tävlingar är ju jätteroliga!

2011-09-21 @ 00:05:37
URL: http://misantropiochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0