Jag är Sir Retchen, Hertingen av Ketchup. -Robin Hood

Idag har jag och mamma virrat runt i göteborg. Tog sitt lilla tag. Fick iallafall hämtat ut paketen, ett med schabrak och luva från GlenGordon, skitsnyggt skogsgrönt färgat, och ett par fram och bak skydd i läder. Kluddis kommer vara så fin på söndag ! Var även inne på Hööks i kållered och kollade runt lite. Slutade med att mitt konto ekade tomt.

Det här blev det idag:



Lite svårt att se, men ni kommer ju få se bilder från söndagen hur det ser ut :) tror det kommer bli skitsnyggt på honom!



Vita ridbyxor, det enda paret som jag tyckte inte var för genomskinliga. Helskodda, och snygga. 15% rea på alla ridbyxor dessutom så det var inte fy skam.



Vanlig tävlingströja.



OCH EN SNYGG VÄST. Är skitglad för denna, den var snygg på och den var varm runt nacken vilket är bra för mig som får ont i den såfort det blir lite kallare. sketa nöjd.

Linnea laddade även ner "talking larry" till min mobil igår, satt igår hur länge som helst och skrattade åt den. Det här är vad jag gör på dagarna:



Skämt åsido. Det är skitkul.

Och anklaga mig inte för att vara djurplågare. Jag klappar honom MINST tre gånger efter jag har sprängt honom i luften.

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0