"Jag är trött på att spela biiii roll"

Dagen citat är ifrån Aladdin - en film alla måste se! Det roliga med filmer för barn är att det är en massa skämt för äldre som man inte fattade som liten. (Även om filmerna va riiktigt bra då med) Dom blir lite roligare ju äldre man blir, så jag rekomenderar 3 Filmer alla borde sett minst 15 ggr innan man fyller 20



Behöver jag säga mer än så? - Näh!



Jaja, i vilket fall... Jag hade utbildning i kassan idag. JAG VILLE DÖ! Det va skit läbbit ju! Lite lätt magsår kanske? Men det kan inte bli värre - - - JOOOOH! Anna (restaurang bossen) sa glatt att - Jag har skrivit upp här i våra papper att du ska stå i kassan varje dag.

Jag är rädd! Ska nu krypa ner under täcket och njuta av min lediga helg (är så trött att jag inte orkar lyfta huvudet för att rätta till kudden - aas jobbigtS U G E R dock att Tarzan ska jobba.
OOH min häst va ENOOOOORMT fin idag <3 Hade missat att ta med mig stövlarna så det blev till att rida i gympaskorna, men vad gör det? Hästen går tydligen bättre då (tihihihiihi) min lilla diamant <3


Sov sött my lööövs

Me Jane you Tarzan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0