JAG DÖÖÖÖR!

Fick denna på mailen... tänkte att någon av er 12 läsare måste uppskatta den!


PÅ PUBEN

En vacker och förförisk flicka kommer in på en lantlig pub. Efter en stund svänger hon sig med mjuka kattliknande rörelser över till bardisken och tecknar åt bartendern att komma lite närmare. Bartendern lutar ansiktet närmare henne och hon tar känsligt tag om hans huvud och börjar pilla i hans skägg.

”Är du ägaren?” frågar hon. Bartendern skakar på huvudet och svarar ”Nej tyvärr  inte”. Flickan frågar då : ”Kan du få tag på ägaren åt mig?” under tiden hon fortsätter att leka med bartenderns skägg samtidigt som hon smeker hans kind; kör händerna genom hans hår och smeker honom keligt över ansiktet.

”Det är tyvärr omöjligt, är det något jag kan göra?” frågar han tydligt upphetsad.

Kvinnan fortsätter smeka hans hår och skägg. Hon sticker in ett par fingrar i hans mun och låter honom slicka dom våta.

”Du kan lämna ett meddelande till honom från mig” viskar hon sensuellt.

”Säg till honom…………….att det inte finns något toalettpapper eller  tvål på damtoaletten!!”


/JANE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0