Jag trugar mig djuupt! Nej inte trugar, jag bugar! - lejonkungen

Guten morgen!

Och det är ungerfär det jag kan i tyska efter fyra år i ämnet. Och det är säkert inte ens rätt.

Fick ett medelande från Christopher där det står
"Hehe jag har smurfhits 2 i min bil"

Well well... Your care is no longer safe ... "hehe"...

Har kommit på varför Linnea är så läskigt fjäskigt om honom här i bloggen. Han läser bloggen. Smart kille.
Vi har alltså nu kommit på vilka det är som läser bloggen. Linneas pojkvän och antagligen en man i 30 års åldern som spelar WOW och tror att hans giftermål med princess Leia är på riktigt.

I HAVE TO BREAK IT FOR YOU. SHE's A LESBIAN.

Sitter iallafall och dricker kaffe. Lot's of it. Känner mig helt slut i hela kroppen och vill helst inte röra mig ur fläcken. Men, lilla älsklingshästen ska röra på sig och sen börjar man jobba vid fyra. Vill krypa ner under täcket och dö.
Nog gnällt idag. Eller. nog gnällt i detta inlägg!

Efter att jag ätit min vaniljyoughurt med chokladpuffar på, så försökte jag mig på att rosta en macka. Hur svårt kan det vara liksom?

Den blev svart. KOLSVART. Hade velat kalla mackan för blåneger, men gör inte det om någon tar illa upp. Vilket inte är min mening. Men nu kan ni iaf föreställa er. Om mackan hade ett ansiktsuttryck nere i rostern så hade det antagligen sett ut så här:



Ja. Ni ser ju själva.



Annars kan man tillbringa morgonen med att göra otroliga Darth Vader ljud i Fredriks pokal. Han kom hem med den igår, och tyckte först inte att det passande att jag fick leka med den fina pokalen. Men efter att ha insett att det också blir en sysselsättning lät han mig få använda den. Den är som de roliga speglarna på liseberg. Skitkul.

Hörs senare.

ME TARZAN YOU JANE

Kommentarer
Postat av: Alice

Woo, vann han? Duktigt. Äntligen lönar det sig för dig att ligga med honom! FINALLY.

2011-09-12 @ 14:48:41
URL: http://misantropibyalice.blogspot.com
Postat av: Alice

Förresten den enda tyska jag kan är Ich nicht sprechen deutch, minns du?

(in älllskade storasyster här btw)

2011-09-12 @ 14:50:23
URL: http://misantropibyalice.blogspot.com
Postat av: Alice

FEL BLOGGADRESS KLICKA HÄR ISTÄLLET JAG SKRIKER INTE DET ÄR BARA MIN CAPS LOCK SOM FASTNAT.

2011-09-12 @ 19:42:50
URL: http://misantropiochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0