"Låt inte det du inte kan göra stoppa dig från att göra det du faktiskt kan göra.” (ANDERS HAGLUND)

GODMORGON LOVERS!
Idag är jag på fruktansvärt bra humör. Tror det är för att jag hittade en funktion på datan, "cam?" . har iallafall haft skitkul, ni får se nedan! tihi.
Hade lite sovmorgon idag , skönt! Gick upp och satte på dunka dunka musik med hjälp av två högtalare och satte på kaffe. Förstår inte varför jag och fredrik bor längst bort på gården..? hehe.
Är iallafall på sjukt bra humör idag! eller, som fredrik brukar säga - läskigt humör. Ska ut till stallet och fixa, det ska mockas - vattnas - sopas - putsas, sedan ska hästarna i skritten och sen ska det i hagarna mockas - vattnas - krattas! Känner mig så sjukt pepp! Vet inte varför, men ungefär två gånger i veckan får jag sånna här "ryck" och då brukar det bli för kung och fosterland. Sen brukar jag iofs vara död dagen efter, men det är det värt!
Nej, nu ska jag springa ut till stallet! Får se om jag kanske får sällskap av Linnea en stund också? Only god knows...
Saknar min pojkvän riktigt, riktigt mycket. och han har varit borta i... snart tre timmar. det verkar lovande! Bra att sysselsätta sig med andra ord!
OOOOOOOOOOOOOOH höll ju på att glömma! Dressyrträning för dessan idag kvart i fyra! WOOP WOOP!
DUCK FACE
/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0