Man måste beundra dom som kan stava till tisdag. Även om de stavar fel. - Nalle Puh

WOOP WOOP!

Är sådär överlycklig i hela kroppen.
Underbart väder idag och har hopptränat för Pontus på BÄSTASTE HÄSTEN I HEEELA VÄRLDEN!
Övade mycket på svängar och ridbarhet i långa linjer och en kombination. och såklart den där förbannade yttersidan!
Men ATTANS vad bra det gick!
När jag tillslut kom till ridning och faktiskt red, så FAN (usch, fult språk) vad bra det gick!

till och med pontus var riktigt nöjd med båda två, och hästen fick många klappar av både mig och pontus. BRA BETYG med andra ord!

Idag när vi hoppade så HOPPADE min häst, istället för att skutta lite lätt över. Han tyckte att ena oxern var läskig i början och hoppade till ordentligt på den hela tiden, och i kombinationen hoppade han också ordentligt och faktiskt koncentrerade sig på hindret - Han kan hoppa riktigt bra .
SAAA JUUU DEEEET!!!!

Jag har varit orolig inför tävlingen den 18 september, att det är för tidigt och att det är dumt och blablabla. Det är bara 95 och 1m, men jag är så mesig så jag hade kunnat vänta ett år innan första tävlingen, men nu känns det faktiskt bara kul! Och jag hoppas att plutten tycker det är kul också! Nu känns det som att det kommer bli en bra Träning helt enkelt. KUL!

wooopswoop!
OCH SEN, när jag står och duschar av lilla älsklinghästen så står Pontus och säger att med den tekniken hade han kunnat kosta 100 000 :- till. ÄÄH...

SUMMA KARDEMUMMA jag har en underbar häst <3



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0