Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som flugit in i huvudet på dem av misstag. (Nalle puh)

Ooh ja! Jag håller fast vid citat av Nalle puh!

Har en ledig dag från jobbet idag, men svängde självklart förbi och tog en kaffe när jag ändå skulle ha lite saker på Kungsmässan. Hör plötsligt min boss skrika - HEEEJ! NÄR SKA JAG FÅ RIDA NU DÅ??? Det gjorde en annars bra dag bättre.

Va uppe vid 9 för att rida min lilla häst som skötte sig perfekt förutom små hysteriska kast åt höger och vänster... Men har man en pigg häst och det blåser storm så kan det kanske gå så, vad vet jag?
Åkte sedan till Tarzan en kort sväng innan massa ärenden skulle göras. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan traska ner till Facklan för att se på smurfarna med min underbara. (NEJ! Det är inte en barnfilm!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0