Medan man funderar på vad man ska göra kan man slå sig ner och sjunga en visa. (nalle puh)

Jobbade i 5 timmar utan att få min rast, inte så farligt vah, men så onödigt att få rast i 30 min vid 17.00 om man slutar 18.00... Så jag fick jobba över! Ooh så ovanligt kanske vissa tänker men så blir det ibland.
Möttes imorse av Anna som är vår allas boss på DTn, Hon berättade för mig att jag i början av föra månaden jobbar 11 dagar i rad! Det får man inte göra! "Max 5 dagar Linnea, sedan måste du ha ledigt!" - Ja tack! Anna är riktigt härlig måste jag säga! Det är en glad tjej (inte när hon skäller på oss, eller ah inte mig men...)

Så lite bitter va jag allt vid halv 5 när Marcus kom, tro fasiken att han blev paff när jag va grinig. Tydligen är jag alltid "go och glad" (Dom är fortfarande lyckligt ovetande om mitt humör, ja) Blev kallad många söta ord vill jag lova - Han vet hur man fjäskar den killen! så resterande delan av kvällen blev en bra kväll.
Och självklart blev det en liten lagom runda på min älskade häst som hade ont i sina muskler, tro fasiken det när han va så FRUKTANSVÄRT FIN igår <3 Min fina lilla häst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0