Min lilla älskade Prins <3

Vaknade med min lilla sötnos brevid mig, och det blev därför en bra dag! Halvt sovit i sofan ett par timmar innan jag begav mig till stallet...

Hästen gick som en klocka! Förbannat va fin han är! Red på bommar vilket tydligen va riktigt kul eftersm han gick på som 17 med öronen spettsade fram. Hade en sockerbit uppe vilket va ROLIGARE - my gooood va han tände till.

Fick äntligen tag på sidan där man kan få musiken från Youtube (Tack vare min söta pojke) så mobilen är nu full med musik som spelades i öronen på mig medans vi red. Vilket gjorde det hela lite bättre så jag saknat att ha musik att rida till, av någon anledning fokuserar jag bättre så...


LOVE - JANE

Kommentarer
Postat av: Alice

Snabbaste sidan för youtubenedladdning är youtube-mp3.org. Om du använder typ listentoyoutube.com så...gör inte det :)

2011-09-12 @ 11:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0