Om du försöker ignorera en knackning på din dörr, skrik då inte 'Nej!' när någon frågar: 'Är det någon hemma?'. (Nalle puh)

Han är riktit smart den där Nalle puh!

Hade min första öppning idag, jätte skönt att vara på jobbet när inte alla andra är där. När man väl kommit upp ur sängen det vill säga... Blev dock en stressig dag när alla andra vaknat då Donken tydligen va en idé många fick JUST idag!!

Är fortfarande sjuk (DÖÖÖENDE) Men en gnäll kväll med Tarzan blev det iaf. och stallet då självklart... Tog saxen och utförde en dödssynd, KLIPPTE MANEN. Dålig idé precis som vanligt...
 Och nu sitter jag här men den underbaraste brevid mig, som hade med sig godig och cola bara för att jag är sjuk ( DÖÖÖENDE SOM SAGT)
Har jag sagt att han är bäst???

//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0