Stressiga dagar ...

Jaha! Kass uppdatering och är så stressad just nu så jag hinner inte lägga upp bilder.
ska åka till jobbet om tio minuter för att sedan åka hem till mamma och sova där inatt. I helgen väntar jobb mellan 8-20, så det lär bli ont om inlägg från min sida, får hoppas att Jane fixar något man kan läsa - nu är det nämligen min tur att jobba och hon får vara ledig. någon balans måste vi ju ha!

Sitter och slänger i mig fiskbullar med snabbmakaroner och har gjort lunchlådor med det som fanns kvar och köttfärsås och spaghetti! mums <3

Red älsklingshästen idag en stund, red igenom efter hoppningen igår (mer om det senare) och attans vad det var bra känsla idag! Jobbade på hur fint som helst, inget krångel med att lägga sig på innersidan utan trampade på i perfekt form och var hur. jäkla. fin. som. helst.
Han fick gå hur han ville med huvudet, ville mest ha bakbenen och efter två minuter lade han sig perfekt, inte överböjd och krullade inte ihop nacken någonting utan gick i lagom hög form. Attans vad bra det kändes. Tog inte sporrarna, och han var framme för skänkeln och jätte lyhörd redan från början. Det här kan jag leva på ett tag!

Tjolahopp, nu måste jag rusa.

Me Tarzan you Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0