Vad vill du jag ska göra då? Klä mig som tjej och dansa hula hula? - Timon

Vaknade i morse och kände att livet hade kunnat vara bättre. men NEJ efter en halv kopp kaffe så är jag fruktansvärt pepp igen!

Kanske inte just på själva jobbet - motivation till helgjobb är inte lätt att få.
Men hästen vill ha mat och bli skodd och jag vill ha mat och ha skor! Samt kebabrulle och donken. Man måste leva faktiskt.

Sitter med två hundar runt fötterna, undrar om dom vill ha kaffet eller mackan? Troooooor att det kan vara skinkmackan, sista optimisten är inte död!

OH ska även låna klippmaskinen från mamma, Timon&Figgaro ska klippas! Någon frivillig?

trodde inte det.

Hörs senare.
Adios Amigos
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0