VARNING!

Bara för att ingen ska missa detta lägger jag ut detta inlägg eftersom ALLA läser denna förbaskade bloggen. . .
BITTRARE TJEJ FÅR MAN LETA EFTER!
ÄR sådär arg att det känns i hela kroppen, det kryper på ryggen och jag kommer på mig själv med att pressa käkarna. Det är bara det ATT JAG VET INTE VAD JAG ÄR ARG PÅ! Vill bara slå sönder något, gråta hysteriskt över det och sedan gå och lägga mig. Men nej nej! Jag ska jobba och måste snart börja fixa mat så att jag inte får ett hysteriskt anfall på jobbet för att jag är hungrig... Ironiskt - Hungrig på Donken.
SKIT SAMMA! DON´T MESS WITH A PREGNANT WOMAN!!!!
Näää jag är inte grinig idag! har bara sovit liiiiite för lite och ska ha stängning idag med. Och imorgon börjar jag tidigare vilket betyder sova mindre, vara bittrare och stressa som ett as.
OCH JAA! JAG SLÅR PÅ TANGENTERNA - PROBLEM MED DET???

Ooh, jag har en fin häst <3 även om det inte alltid är kul att plaska runt i paddocken när det stormar. Fy va jag älskar den lilla underbara hästen <3

/ Jane

Kommentarer
Postat av: Alice

...gravid? :O

2011-09-13 @ 20:17:13
URL: http://misantropiochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0