When life goes by...

Har nu spenderat några timmar på tävlingsplats, Det gick bra i första 1.20 med ett nedslag men sedan blev det lite mycket så att i andra rundan blev det tre ner. Men ceazar var glad för det! Lite småbuttra både jag och pontus idag, jag var dock inte lika bitter på honom som jag var igår.

Var väldigt nära igår att jag anföll honom och sparkade in de det lilla han har mellan benen, men ack ja. Nu känns det bättre. PMS is a bitch.

Efter tävlingen fick jag dock både kebabrulle och cola av Pontus, så jag tror att det ringde en klocka i hans lilla huvud som sa till honom att man får faktiskt vara snäll ibland. Ska hjälpa honom senare med att höja och sänka hinder till honom då han ska tävla Crozz och Lillen till helgen i Tågarp, sista fälttävlands tävlingen för i år tror jag att det är.
Kommer bli stressigt i helgen då jag jobbar och dessutom har hand om hästarna då Diana ska åka bort. Men det får lösa sig helt enkelt. Kludden står i hagen och ser så där lycklig ut, min dressyrtränare dessan tittade på honom igår och sa att han får helt stå några dagar (inga långa promenader) eftersom han är såpass öm vid balltrampet. Kludden tycker också att han har gjort sig förtjänt av lite semester!

Nu är förhoppningsvis Fredrik hemma om tio minuter, sen hoppas jag även på att Linnea ska pallra sin söta rumpa hit.

WOOPAA

/tarzan


Kommentarer
Postat av: Alice

Jag är så jävla värdelös att när jag är arg på någon så slutar jag vara arg om de köper mat till mig. Så lättköpt!

2011-09-21 @ 21:02:52
URL: http://misantropiochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0