WOOPA WOOPPAA

Försöker mig på att väcka min syster, är alltid lika spännande att se om det går. Om man lyckas kan man dock bli psykiskt torterad, men jag känner mig lugn. Jag har lite avstånd imellan oss. perfect. Tänker väcka henne av en anledning dock, nänä jag är inte elak bara så där, om det löser sig med hur vi tar oss dit och sånt där tjaffs ska jag och syster nämligen på universeum idag :D

Om vi kommer dit så låvar jag att ta ett kort på hajen Herman. Han är så söt.

Igår när jag och fredrik var och handlade mat, så tänkte jag ut en väldigt bra sak. Jag köpte en påse godis och tänkte att jag skulle få den när jag hade varit duktig och städat. Nu är godispåsen slut och det är fortfarande stökigt. Snacka om självkontroll.

Köpte även havregryn för att kunna göra gröt på morgonen för att balansera upp mitt socker intag vid frukosten. ("frukost" består av vaniljyoughurt med kola smak, chokladpuff flingor och rostbröd på morgonen med en kanna kaffe till) .

I och för sig, så dränker jag gröten i äpplemos. Men annars går det ju inte att äta.
Nä, nu ska jag ut till stallet och fixa lite. Dessutom har jag paxat Linnea imorgon, hon är ledig och jag är ledig. WOOPPAA

see you later 
/Tarzan

Kommentarer
Postat av: Alice

Psykisk tortyr? HAHA. Ja.

2011-09-28 @ 23:07:29
URL: http://misantropiochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0