1/1-2012

Dagen idag har inte alls varit så jobbig som den kunde ha varit! Nu ligger jag i min säng hemma hos mamma med en irländsk terrier med liiite för mycket energi... I skrivande stund ligger han på rygg och fösöker nå sin egna svans. Ruskigt oförskämt när svansen bara viftar sådär. Åkte hem till mamma och pappa efter att jag fixat med kaypaj, åt lite paj och choklad - mer kan man inte begära. Har pratat med fredrik lite ikväll också, och även fast han saknar mig så mycket så att han knappt klarar av det, så får han det att fungera.. stackarn! <3 hi.,.
Vi ska in och äta middag imorgon, vi ska "på dejt". Sista lediga dagen för båda, och sedan väntar jobb för min del två helger i rad, så vi (*host*) tänkte det kunde vara roligt. Och nej, donken var inte acceptabelt. tydligen. Ska även in eventuellt med mamma till kungsbacka imorgon och kolla efter en jacka, och tänkte kolla efter någon billig underställströja att ha på jobbet under skjortan när jag jobbar kallt. Så spännande det ska bli på tisdag! Första dagen går jag 6.00-15.00 :) Fredrik har lovat att skjutsa mig på morgonen första dagen, har drömt mardrömmar om att komma försent första dagen. I vissa drömmar blev jag även jagad av naken-janne. Men det är en helt annan historia.

Idag skrittade bara lillfisen och jag. Jag har fått nått skit med mitt vänsterben, och vill inte vara dålig i det när jag ska börja jobba så idag så skrittade vi runt i manegen utan större krav. Han var dock arbetsvillig, och han jobbade på bra i en runt och fin form, och kom fram trevligt i formen. Månda pust och frust idag.

Hade velat lägga upp några bilder, men tyvärr fixar inte gamla datorn det. Får se vad som kan göras! :)

Annars, hörs vi imorgon.
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0