en sådan där onsdag.

Bra dag! Slutade sura över min arm och lekte med Jane. Har tjockat mig otroligt mycket idag, kebab - fika - godis.. yeah. Sugar kick. Har även suttit i sängen och tittat på alla hopplektioner med jane, och nu känner jag mig suris igen. JA VILL HOPPA MIN HÄÄST.

jaja. Life sucks.

Slänger upp lite bilder, mest för att jag är sur igen och känner inte för skriva. Jag försökte sätta upp en tofs i håret ikväll. själv. Nej, det gick inte. Och får inte stängt knappen på byxorna. Och igår hade jag enbart en strumpa på mig. Life goes on.

Har också fått borsta min häst idag. Med tillsyn av både pontus och linnea. Ack ja. Men mysigt var det, och han var kelig och ville puuussaaass. älskling <3



En extremt rolig bild när moa har hjälpt mig spåna i boxen, kludden rullar runt i det väldigt nöjt - stoppar sedan ut huvudet ur boxen och nyyser ner moa...

Made my made.




HAHA! underbart.
/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0