Foton 19/1 2012

Tog kort på systers ponny när vi var nere i stallet idag, mamma och jag. Lastningen för min del blev tillslut morfintabletter till armen, och brännskador på höger handen. Schysst dag vill säga. Korten är lite för mörka, vi fotade vid halv fyra-fyra tiden och då är det inte så himla bra sol ljus kanske, och hade ingen koll på inställningarna på mammas kamera, därför blev det som det blev. Vi höll på i ungefär tjugo minuter, och jag har fyra stycken kort som jag är riktigt nöjd med.







Och till sist, mitt favorit kort bland alla...



Snygga ponnyn! :)

Tänkte jag skulle hitta lite bilder på min älskade ponny på gamla datorn. Risken är iofs stor att bilderna är borta då datorn kraschade en gång med alla bilder på. Därefter blev det extern hårdisk, men skadan är ju då redan skedd. Vilket är synd, för jag hade många fina bilder på min ponny Samantha där. Underbaraste ponnyn man kunde ha, men dock ett fuxsto.

/Tarzan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0