"göttans!"

Idag började jag dagen med att jobba kort dag! 7 - 12 liksom. Inget att klaga över! dessutom 100% OB tillägg så jag gnäller inte. imorgon är det dock jobb mellan 6-18.30. HE.HE. Så nu ska jag käka kebabrulle och sedan godis, samt en del greys anatomi avsnitt.

Fredrik och Robin håller på att riva köket, det låter rätt mycket må jag säga, men de har varit riktigt duktiga och fått ut alla saker (bestick, skafferier osv.) och börjat riva bort alla lådor. Bra gjort! Hela köket ska bort och istället ska jag vi få en walk in closet :D BRA VA? oooh exalterad!

Idag efter jobbet så kom fredrik och käkade lunch med mig på thai. GÖttans, som sagt. Göttis dag idag, haha!
Efter det var vi och hämtade våran tvättmaskin !! dock så kan vi inte koppla in den än, eftersom det inte riktigt är klart, men snart så! Ska även hämta torktumlare och spishäll ;) Fick även köpt kylskåp och frys! AWESOME.

Red ut idag med, Gick hyffsat! Kay var som en två åring, pigg och taktade och fnös, haha! Moas häst lyckades trassla in sig lite taggtråd - hur nu det gick till - men det ser ut att ha gått bra ändå. De fick syn på en d-ponny... och fick panik... jaja.

Här är en bild på ett träd som lilla emil fick ner sig när han nös.



På denna bilden så ser ni vårat temporära "sovrumsfönster" längst upp! haha!



/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0