Hej mitt vinterland

Ja man kan ju tro att det är December och snart Jul, inte för att jag hade klagat men det ska ju snart vara vår...? Det ska börja tina nu, inte snöa. Dock har jag inget emot lite kyla eftersom hästarna då får gå i den stora hagen, OJ va nöjda dom va! sprang några vändor upp och ner innan dom ställde sig längst upp och började pilla i snön. Åh va skönt det va att hitta dom i den stora hagen, små pillandes och letade efter dom enstaka strån av gräs som finns nu, och sol är det dessutom - EN PERFEKT DAG ATT VARA HÄST PÅ!

Igår hyrde jag och Marcus filmer och slappade gärnet hela kvällen, det konstiga är att jag ändå är trött? sov lagom mycket - inte för länge och inte för lite! Snart är det dags för jobb igen så det är bara att bli pigg och glad...
Jag hoppas på en bra kväll, Jag har det perfekta teamet och det är dagen innan lön vilket borde betyda att det är lagom lugnt?! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!


Love
Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0