ingen mobil

Nä - Jag har ingen mobil! Fille kollade på den igår tills den dog och nu går den inte att starta igen... SÅ jag har inget sätt att kontakta omvärlden mer än datorn, och den har jag ju inte med mig till jobbet och stallet!


Idag är min lediga dag och vi har sovit länge, sedan tagit en tur till Kungsmässan för att inhandla lite saker fr Marcus skidresa (kul när det går bra för andra) och försökt få lite ordning på min mobil...
Sedan upp till jobbet och ha skitfledar möte, och sedan stallet.
Och varför får jag vara med på skiftledar möten? JO för att jag igår körde mitt första skift. så jag räknas nu som skiftledare typ inte riktigt men snart . . .

Det är jätte läskigt men tack gode Gud är Anna med mig än så länge! Jätte skönt att ha någon att bolla med när man inte har en aning om vad man ska göra.

Nu ska jag deppa lite för att mobilen rycker till då och då - som om någon försökte nå mig men den är ju som sagt KAPUTT!

BYE BYE
Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0