lever Tarzan?

jo, lite lagom... ibland får man kontakt med kvinnan i höftskynke som svingar sig i lianerna. Har en dejt inbokad med henne på onsdag när vi båda är lediga.

Idag har jag tagit mig sovmorgon då jag haft mensverk utan dess like inatt, min enda utväg va piller poppande och en vetekudde varierande med jävligt varma duschar... men nu är jag tillbaka på banan igen och har varit i stallet, hästen har fått sig en tur och snart är det jobb som väntar.

Imorgon ska jag köra mitt första stängnings skift - lite nervös? JA! men det blir nog bra... Har Anna med mig så det ska nog lösa sig på något sätt.

Detta med att köra skift är förtfarande lite läskigt, vet inte vad jag ska placera mig själv och vad jag ska göra och inte göra. Men det blir lättare och lättare säger dom andra så vi får se. Jag har trotts allt bara gjort det 2 ggr...

tillbaka till jobbet
JANE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0