Livet tar oväntade vändningar

Man vet aldig vad som händer! Man tror att man ska vara ledig - men någon gång där på em ringer A och viskar "Jag behöver dig"...?
Det är inte som det låter, fast ändå så är det som det låter. A hade fått bihåleinflamation och tappat rösten, där av viskandet. Och vad hon mer hade försökt viska i telefonen va att Hanna va sjuk så hon behövde hjälp med stängningen. Och kaos är bara lite lagom beskrivet. Men det läste sig precis som alla andra dagar. Vi va hela 5 st inne till 12 men inte hjälpte det! 00.55 stämplade vi ut och va inte riktigt klara med ALLT. Men det som ska göras blev gjort - inget extra den kvällen inte!

Sedan kläcker hon ur sig att jag får vara ledig imorgon (IDAG) så jag fick min lediga dag iaf.

Dock är det lite blandade känslor om dagen av olika anledningar och även om det va skönt att stänga med mitt team en sista gång så har jag inte riktigt bestämt mig om det va värt det...

Jag har aldrig riktigt brytt mig om någon blir sur eller arg på mig så länge jag inte tycker att jag har gjort fel. "Jag har min åsikt om saker och håller du inte med är det ditt problem, inte mitt" Men igår ändrades detta och jag vet inte riktigt hur man hanterar det.
Min underbara blev sur för att jag valde att hoppa in på jobbet när det behövdes, ist för att umgås med honom. I vanliga fall hade jag sagt " i don´t give a ****** " men jag kände inte så, vet inte hur jag känner dock men inte som jag brukar - något är fel!


Till sist vill jag bara varna för stormen EMIL som är påväg. Västkusten kommer drabbas illa sägs det... WEEEHOOO!

bye bye bejbs
Jane

Kommentarer
Postat av: Alice

Väldigt svårt att tänka i dont give a fuck jag har inte gjort fel när 'anklagalsen' eller det dåliga humöret kommer från någon man bryr sig väldigt mkt om. Man kan inte vara som man är med alla andra med dem, eller hur? Helt annan relation.

2012-01-10 @ 17:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0