Nyårsdagen!

utvärderingen efter nyår slutar på ett ganska okej nyår. Hade faktiskt roligt och det bästa är att jag mår skitbra idag! Helt otroligt, om ni frågar mig...

Vi tillbringade stor del av dagen igår i stan, och försökte hitta lite kläder till boysen, fredrik och david. Hittade ganska fina grejor, bland annat jeans och skor till dom. haha, låter som en mamma. jaja.

Vi käkade middag vid halv åtta tiden, sjukt gott! Vi gjorde fläskfilé i ugnen med någon tomat-grädde-vitlöks mojs, och potatisgrattäng. Sveiiingott, och rebecca och meier kom också till middagen, inte helt fel att ha en kock med sig liksom. Begav oss sedan till Joel och det var helt okej. Kände inte alls många där men det var trevligt, vid klockslaget körde david och niklas igång med fyverkerier för dryga 5-lappen, och faaen vad det small!

Vi gick hem vid tre-tiden ungefär, eller... jag red varierande på davids eller fredriks axlar, har nämligen fått benhinne inflammation.. KANON KUL! Sedan så stukade fredrik på något vänster sin fotled som ser dubbelt så stor ut, hur f*n han nu lyckades med det... Så får väl käka ibumetin några dagar. Får ta det lugnt, börjar jobba på tisdag, och då kan jag inte ha ont i benet.

Tänkte bara visa en bild på mina underbara skor som jag hade igår.



NIICE HUUH?


Gott nytt år! :)

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0