Vad är det för dag?

Jag har ingen koll på dagarna länge... Det blir så när man inte jobbar 5 dagar och är ledig två, utan kan jobba en och vara ledig en för att sedan jobba 4 och sedan vara ledig en osv. Men jag trivs med det - det är bara det att jag inte vet vilken dag i veckan det är.

Stängning med A och Andreas blev det igår, gick kalas bra och vi va klara 00.20 - händer inte ofta kan jag lova! Ändå kunde jag inte somna i tid...? Idag va jag uppe 11 för att åka till min lilla häst, hade inte planerat att rida men Bigitta hade plockat in alla för att rida så jag blev lite sugen iaf! Så upp på ryggen och rida lite i paddocken. Massor av halter/igångsättningar, flytta sidled, böja igenom båda sidor osv. Har insett hur viktigt det är att bara ha vissa pass med skritt - och verkligen få igenom allt lugnt och fint! speciellt nu när varken jag eller hästen är i form...

Nu ska jag slänga i mig en macka och åka till jobbet, Min första stängning som skiftledare som sagt. KAOS är vad jag förväntar mig!


LÖVE
Jane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0