WHAAAZ UUUUPPP?!

Happy face! Idag är en bra dag! Igår va en helt okej dag... MEN IDAG ÄR SOM SAGT EN BRA DAG!
Både jag och Marcus är lediga på samma dag för första gången på flera månader. Sova länge som 17 eftersom vi båda va trötta efter en jobbig dag igår. Sedan åkte jag till hästen min som va underbar. Mickaela fick uppdraget att fixa manen på honom - DEN ÄR NU KORT! men det va myycket väääl behöövt!!!! Sedan skrittade vi ut en sväng i det härliga vädret.
Tog sedan en tur till solariet - jag är blek förstår ni - BUUUUUT NO MOOORE!!!

Har nu duschat - sminkat mig - torkat håret - klätt på mig kläder som inte är mjukis / pyjamas för ni förstår att jag och han den där underbara ska på bio <3 Måste göra något annat än att jobba och sova!



Nu sitter jag med min far och leker med våra mobiler (Ja dom är likasammadana) Vi diskuterar om det är snöflingor eller regn på vår väder ap, om man kan dra på skärmen åt något håll (pappa har testat alla olika som finns) för att komma tillbaka till meny... Ja ni förstår också IQ nivån vid bordet... Men man måste ha tålamod för hur annars ska man lära sig sin mobil?
Marcus sa att Iphone är för idioter - KANSKE DET! Men man kan inte kunna allt från första början... och pappa sitter inte och trycker hysteriskt på allt och ser vad som händer (okej, ni tog mig på bar gärning - jag gör det)

Så nu ska vi snart åka
PUSSELIPUSS
Jane 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0